تاثیر نماز بر کاهش سکته قلبی ومغزی
امام صادق عليه‏السلام : يكى از پيامبران بيمار شد ؛ پس گفت : خود را درمان نمى‏كنم تا همو كه بيمارم كرده است شفايم دهد . خداوند تعالى به او وحى كرد كه : تا خود را درمان نكنى ، شفايت ندهم ؛ زيرا شفا دادن از من است . بحار الأنوار : 62 / 66 / 15 منتخب ميزان الحكمة : 200

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تاثیر نماز بر کاهش سکته قلبی ومغزی
نویسنده : محمدعلی ملکوتی خواه تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392

سکته قلبی” شایع ترین علت مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا و سایر ممالک صنعتی است. (۱) این شیوع بالا در کشور ما نیز صدق می کند.
به علاوه سکته مغزی که به عللی تقریبا مشابه سکته قلبی ایجاد می شود، نیز عامل مهمی در مرگ و بروز ضایعات متعدد روانی و جسمی، در ممالک مختلف به حساب می آید.
هر چند که عوامل متعدد و گوناگونی، به عنوان علل ایجاد کننده” سکته ” شناسایی شده اند، اما در این میان تاثیر روان بر ایجاد ...............................

به علاوه این نکته مشخص است که استرس های مداوم و طولانی با ایجاد شرایط خاص، در رگ های خون دهنده به قلب و مغز، زمینه را برای بروز سکته در این اعضاء مساعد می سازد. در این باره، بسیاری از مؤلفین گزارش داده اند که در موارد بسیار زیادی، فشارهای شدید حرفه ای، نگرانی های خانوادگی یا مالی، افسردگی و خستگی قبل از بروز سکته ی قلبی وجود داشته است.
این مولفین نشان داده اند که سطح کلسترول در خون افرادی که تحت فشار فکری هستند، بالا می رود و .................

دکتر مجید ملک محمدی

منبع:

http://www.findfa.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.